Laman Utama

Saturday, September 4, 2010

Ceritera 130 : Keenakkan Kopi di Kedai Kopi Hai Peng

Kalau anda nak tahu, lokasi kedai ini adalah terletak di Jalan Sulaiman, Kemaman. Jika anda dari Kuantan apabila anda tiba di persimpangan lampu isyarat betul-betul di pusat bandar Kemaman, di sebelah kanan kelihatan satu bangunan putih yang diberi nama Kedai Kopi Hai Peng.


Dah nama kedai kopi, sudah pasti menu utama adalah kopi yang merupakan satu hidangan yang paling digemari oleh setiap pengunjung yang datang ke kedai ini. Bukan setakat itu sahaja, pelbagai lagi menu menarik yang disediakan oleh kedai ini untuk para pengunjung seperti roti bakar dan nasi lemak.

Kedai ini mula beroperasi dari jam 6.45 pagi sehingga 6ptg dan sejak dari bukanya kedai ini sememangnya orang ramai tidak putus-putus datang samada dari pelbagai tempat dan berlainan bangsa.



Yang paling menarik menu disediakan di kedai ini ialah kopi. Kopi yang dibuat bukan calang-calang kopi. Dengan aromanya yang harum dengan keenakkannya yang lain daripada kopi biasa pasti menarik perhatian anda untuk merasanya. Ini kerana ramuannya yang berbeza dan unik.

Ditambah dengan persekitaran kedai yang begitu selesa dengan pelbagai hiasan pastinya memberi keselesaan kepada anda yang berkunjung ke kedai ini. Apa tunggu lagi, jom minum air kopi!!


No comments:

Post a Comment