Laman Utama

Tuesday, August 17, 2010

Ceritera 117 : Nikmati hidangan di Dungun Kopitiam


Kalau anda berkunjung ke Dungun, Terengganu, jangan lupa singgah di Dungun Kopitiam yang terletak di Sura Gate Dungun. Lokasinya yang strategik iaitu di tengah bandar pasti memudahkan anda untuk datang ke kedai ini. Dungun Kopitiam ini sememangnya sentiasa penuh dengan para pengunjung dari pelbagai golongan terutama golongan muda dan dewasa.

Kalau anda nak tahu, masakan dan hidangan yang disajikan di kedai ini sememangya berbeza daripada kedai-kedai lain yang ada di sekitar bandar Dungun. Apa yang menariknya? Tentulah dengan persekitaran dalaman yang selesa dan menarik malah tidak ketinggalan menu-menu yang disediakan.

Antara menu-menu menarik di kedai ini ialah kopi, mee bandung, nasi lemak, nasi dagang, nasi minyak, masakan panas dan seafood serta yang paling digemari ialah roti bakar. Boleh dikatakan semua sajian yang disediakan sedap dan menyelerakan. Setiap sajian yang disediakan mempunyai keistimewaan tersendiri. Jadi, jangan lupa singgah. Pasti anda berpuas hati. Semuanya sedap-sedap. Kalau tak percaya cubalah datang ke kedai Kopitiam Dungun.



No comments:

Post a Comment