Laman Utama

Sunday, August 22, 2010

Ceritera 121 : MAYANGSARI RESORT


Mayang Sari Resort terletak di Jalan Pantai, Dungun dan kedudukannya betul-betul mengadap dengan laut dan pantai. Jadi kalau anda nak menginap di resort ini, anda tidak perlu bimbang kerana lokasinya yang strategik sememangnya mudah untuk anda sampai.

Dengan suasana pantai dan berkonsepkan ala villa amat sesuai untuk anda berehat dan bersantai bersama keluarga, sanak-saudara atau teman-teman. Pelbagai kemudahan yang disediakan di resort ini antaranya restoran, bilik mesyuarat, bilik karaoke, kolam renang, spa, aktiviti bersukan dan sebagainya.



Aktiviti sampingan yang anda boleh lakukan ialah seperti berkelah di pantai, menyelam di Pulau Tenggol, jungle trekking di Bukit Bauk, bermain golf dan pelbagai lagi. Semuanya berdekatan dengan resort ini jadi senang untuk anda melakukan aktiviti-aktiviti ini.

Resort ini juga sentiasa menjadi tumpuan samada pihak sekolah, badan kerajaan atau swasta melakukan aktiviti seperti kem motivasi, bengkel, seminar, mesyuarat, hari keluarga, dan sebagainya. Tidak ketinggalan dengan menawarkan promosi hebat sepanjang tahun.


Jadi jika anda berkesempatan atau masih tercari-cari destinasi mana yang ingin anda tuju, penulis sarankan datanglah ke MayangSari Resort. Anda boleh melayari laman web Mayang Sari Resort untuk mengetahui maklumat lebih terperinci.


No comments:

Post a Comment