Laman Utama

Tuesday, July 20, 2010

Ceritera 112: Sutra Beach Resort & Spa

Sutra Beach Resort juga merupakan salah satu resort yang menjadi tumpuan para pelancong yang terletak di Merang, Setiu. Jarak dari bandar Kuala Terengganu ialah 35km dan 25km jika anda dari Lapangan Terbang Sultan Mahmud. Jika anda masih tercari-cari lokasi yang sesuai untuk menginap dan berehat, anda sekeluarga bolehlah mengambil kesempatan untuk ke resort ini.



Dengan kawasannya yang indah dan damai sememangnya sesuai untuk anda merehatkan diri daripada kesibukan kota. Malah di sini juga sentiasa menjadi tumpuan samada ipt-ipt, kakitangan kerajaan dan swasta dengan mengadakan program seperti jamuan makan malam, majlis berbuka puasa, bengkel, seminar dan mesyuarat. Pelbagai kemudahan juga disediakan seperti bilik mesyuarat, kemudahan aktiviti rekreasi, spa, perkhidmatan internet, kolam renang dan banyak lagi.


Resort ini juga banyak menawarkan promosi hebat seperti sempena bulan ramadhan, pakej bulan madu dan pelbagai lagi. Penginapan yang sideiakan juga menawarkan pelbagai pakej dengan harga yang bersesuaian dan berpatutan. Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut atau ingin membuat tempahan anda boleh melayari laman web Sutra Beach Resort & Spa.


No comments:

Post a Comment