Laman Utama

Sunday, June 27, 2010

Ceritera 64 : Suasana Damai di Angullia Beach House Resort Marang


Angullia Beach House Resort Marang adalah salah satu resort yang terdapat di Rhu Muda, Marang. Ia terletak berhampiran dengan Pantai Peranginan Kelulut dan jarak dari bandar lebih kurang 17km. Jika para pengunjung ingin menginap mana-mana resort di Marang, bolehlah datang ke sini.

Kawasannya yang strategik dan menarik semestinya sesuai untuk seisi keluarga. Para pengunjung boleh memilih lokasi penginapan bersesuaian dengan citarasa. Selain berehat dan bersantai, para pengunjung boleh mandi-manda di pantai yang berhampiran dan bermain permainan pantai. Pelbagai kemudahan juga disediakan disini antaranya pondok rehat, tempat 'BBQ', taman permainan, surau, kedai cenderahati dan dewan besar.


Kemudahan

Malah terdapat kafe yang diberi nama 'Vohras Deck' yang disediakan untuk para pengunjung. Lokasinya yang menghadap lautan diiringi angin yang bersepoi-sepoi semestinya para pengunjung dapat menikmati suasana yang nyaman. Di resort ini juga menjadi pilihan orang ramai untuk mengadakan pelbagai jenis program antaranya hari keluarga, bengkel atau seminar. Yang pasti pilihan anda datang ke sini berbaloi-baloi. Untuk keterangan lanjut anda boleh melayari laman web Angulia Beach House Resort Marang.


No comments:

Post a Comment